събота, 30 септември 2017 г.

Кашкавалени бисквитки със семена

Благодаря много на "прекрасния човек",който ме докладва и Фейсбук заключи профила ми за три дни , които ми бяха абсолютно достатъчни , за да разбера ,че си върша работата чудесно, хората харесват публикацийте и рецептите ми и подкрепата и любовта им я чувствах във всеки един момент.
Говорех си с хората през профила на мъжа ми,пишеха ми на лично,успокояваха ме и успях дори през неговия профил да кача тук-там някоя рецепта от което последваха много забавни коментари ,като например виждат го ,че е сготвил добре и някой му искаха точен адрес... :) :) :) друг попита " Димо Митев ти жена ли си "😂😂😂имаше и още,но най -любимия ми беше от една леличка,която го овика и направи на пух и прах ,че е откраднал и публикува снимките на Елена Тенева 😂😂😂😂😂когато успях да и обясня,че съм аз , тя каза само" Браво Лени " !!!
Така че благодаря ти малко,жалко,дребно ,безморално и злобно същество...благодарение на теб и зависта ти изкарах три чудесни дни с хора,които обичам и ме обичат ! 💗💗💗
Готвех и ви събирах рецепти естествено , коя от коя по-хубава и първата са тези "Кашкавалени бисквитки със семена"- вкуснииииии до безкрайност и бързи и лесни за разкош ! Дозата е малка 13-14 бройки така че вие си преценете, но ви съветвам да направите двойна.

Продукти :

140 гр.кашкавал
110 гр.брашно
1 яйце
2 с.л. прясно мляко
50гр.меко масло
1\3 ч.л.сол
семена по желание

Слагате абсолютно всичко в една купа и с бъркалките за твърдо тесто на миксера или на ръка омесвате всичко..не го месите,а просто целта е да съберете всички съставки в хомогенна топка ,която изсипвате върху лист фолио и и придавате вид на салам и слагате фишека в камерата за 30 мин.
Целта е не да замръзне,а да стегне и да нарежете тестото на шайби 3-4 мм.,които подреждате в тава застлана с хартия за печене,а отгоре поръсете със семена по избор .
Вкарвате в загрята на 190 градуса фурна и засичате 10 минути.
Това е. .готови са ! Не са твърди,но са хрупкави и ронливи,а бе точно като солени бисквитки и ще ви очароват с вкуса си гаранция ! 💗

Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.