сряда, 27 септември 2017 г.

Винен кебап с бял ориз гарнитура

Мисля си...ако някой е гладен да му сипна един пълен с любов , вълшебно-красив и прекрасно вкусен" Винен кебап с бял ориз за гарнитура" ! ☺
Не е непозната рецепта,но пък е българска,вкусна и любима мисля , че на всички.Затова реших да ви го сготвя днес и така да ви споделя моята рецепта от която най-много ще ви учуди предполагам е , че го правя във фурната,но аз повечето ястия ги правя там,защото ми стават по-вкусни,а и ми е по-лесно някак...слагаш всичко в тавата,печеш на бавен огън и то само си се сготвя общо взето,само супа не съм пробвала да направя във фурната,но никога не е късно ! 🙂

Както ви казах вече ястието ви е познато , а рецептата е безумно лесна и безумно вкусна и съм убедена,че ще ви хареса затова няма да губя повече време ,а направо започваме да готвим....с любовввв..иначе няма да стане вкусно !

Продукти :

1 кг. свинско, аз взимам св.врат обезкостен,защото е крехък и сочен,но може и с плешка или бут по ваша преценка.
3 глави лук
2 моркова
целина 1 шепа аз имам замразена
50 мл.олио
20 зърна черен пипер
2 с.л.брашно
1ч.л.червен пипер
120 мл.червено вино
1\2ч.л.млян черен пипер
700 мл.вода
2 дафинови листа

За ориза 1 чаша ориз

Измивате месото и го нарязвате на хапки . Сипете олио в тигана да загрее и изпържете в него хубаво свинските мръвки до златисто-кафяв цвят, а после ги извадете в тавата в която ще печете ястието,но мазнината оставете в тигана .

В мазнината в тигана слагате да се задушат за 2-3 минути лука нарязан на полумесеци,моркова на кръгчета ,поръсвате с целината и слагате и 2 те лъжици брашно..не пържите..омекне ли лука просто 2-3 минути и изсипвате цялото съдържани на тигана в тавата при месото. Овкусете с подправките сол.черен пипер млян и на зърна,червен пипер,дафиновия лист,наливате виното и водата ,разбърквате и слагате да се пече в загрята на 220 градуса фурна,след 10 минути намалявате на 190 градуса и печете 1 час,отваряте фурната,пробвате 1 мръвка,ако ви се разпада в устата е готово,ако не оставете го още малко 10-15 минути докато месото стане супер крехко и разпадащо се.

Докато кебапа се пече си сварете ориза,аз го мия до лудост ,за да не се слепва и да остане рохък , миете и хвърляте водата 5-6 пъти докато стане прозрачна , наливате му 3 чаши вода и го сварявате без абсолютно нищо друго.

Варите докато му остане 1 пръст над него вода,дърпате го от котлона и го захлупвате с нещо докато изстине.В никакъв случай не го бъркайте ще полепне. Аз наистина не му слагам абсолютно никакви подправки ,защото после ми се мешат вкусовете и оставям соса на кебапа го овкусява перфектно,когато после си го разстеля в чинията върху соса,но вие ако искате си сложете това-онова.Когато вече е сервирано в чинията и опитам,ако е необходимо го посолявам малко със сол и млян черен пипер,а отгоре поръсвам магданоз за свежест и красота !
Ами това е моя "Винен кебап на фурна",пробвайте го и няма да сгрешите !
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
Гответе с любов , хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи! 💖 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.