петък, 15 септември 2017 г.

Содени питчици

Обичаааам те Юлия Чобанова ! 💗
 Това са най-страхотните , най-безумно вкусните ,бързи и лесни содени питки,които някога съм вкусвала....дори не съм си мислела,че е възможно със сода да се получат такива пухкавелки.
Когато ги видях при теб и реших да ги направя ми харесаха на външен вид , но грам , по нищо не подозирах този вкус,който днес опитах,а той е необясним с думи хора... !
Такова меко тесто, като памук,работи се с него толкова лесно,всичко става без грам напрежение,върви по вода просто,защото рецептата е супер .
Щом аз мога да ги направя тия хлебчета , то всеки го може...а виждате резултата... като излезли от френска пекарна са ! ☺
 Божествено вкусни,пухкави,красиви и ухаещи на масло ,ако не си ги направите поне веднъж много ще изпуснете !

ПРОДУКТИ: 

4 чаши брашно
1 ч.чаша кисело мляко
1 ч.л.сода
1 бакпулвер
1 яйце
1ч.л.сол
щипка захар
2\3 ч.чаша газирана вода
1 с.л.оцет
3 с.л разтопено масло

Слагате абсолютно всичко в купа,като содата я обърквате с киселото мляко да шупне .
Замесвате тесто като не си давайте много зор да месите,просто трябва да обедините съставките,аз даже хич не месих,а обърках всичко с миксера с бъркалките за твърдо тесто.Когато се получи топка си набрашнете ръцете и късате по едно топче,придавате му форма,което става мигновенно ,защото тестото е като памук и ги подреждате в тава застлана с хартия за печене. На мен ми излязоха 12 питки от тази доза .
Поръсете ги отгоре с брашно и с ножа ги поукрасете по ваше желание като им направите някакви разрези .
Печете в загрята на 180 градуса фурна 30 минути ! 
Не ви се вярва колко е лесно нали..а като ги хапнете и видите и колко са вкусни утре пак ще си забъркате...аз поне със сигурност  утре ще  направя  още  ! 
За оптимален резултат знаете с кое брашно трябва да месите ,защото е възможно най-доброто  БРАШНО ТИП 00 ЗА ПИЦА  и може да си го купите в магазина на групата тук👉КЪМ МАГАЗИНА
 ...Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
       Гответе с любов,хранете се вкусно и бъдете мнооого щастливи ! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.