неделя, 19 ноември 2017 г.

Бонбон "Фереро Роше"

Влюбих се...!
Аз дето обожавам шоколад и дето всяка втора торта ,която правя е шоколадова този огромен бонбон " Фереро Роше" ми взе акъла и ме остави безмълвна....!
Идея си нямам защо досега не съм я направила...много пъти ми е попадала рецептата и съм я отпращала в чакащи реализация .... голяма грешка !!! Тя би любимия ми за всички времена" Гараш",би другата ми любимка "Тройно шоколадова торта" и би сравнително новата ми слабаст " Торта Шоколадов мус " . Само забележете какви ги обичам.....шоколадови та зле чак може да ти стане от шоколад  .
Това голямо бонбонче направо ги уби , наистина когато  я ядеш има вкуса и  аромата на тези толкова вкусни бонбони...да е жив и здрав италианеца ,който е измислил тази уникално вкусна и хич не трудна за приготвяне шоколадова магия ,която горещо,ама супер горещо ви подканям да опитате...не ви трябва повод...просто я направете ,тя е красива,аристократична и безумно вкусна...а аз просто се влюбих в нея ! ❤
Продукти за блата :

5яйца
150гр. захар
150гр.брашно

За пълнежа :
200 мл. сладка течна сметана
200 гр. течен шоколад Нутела
120  гр. вафли
50 гр. натрошени лешници

За сиропиране:
100 мл. кафе
50 мл. вода

За глазурата:
200 гр. черен шоколад
30 гр. краве масло
100 мл. течна сметана
50 гр. натрошени лешници 

В купа счупете яйцата и заедно със захарта ги разбийте на пухкав крем. Добавете брашното на порции бъркайки с лъжица винаги отдолу нагоре . Застелете форма (26 см.) с откопчаващ се ринг с хартия за печене. Изсипете кексовата смес в нея и изпечете блата за около 20 мин. в предварително загрята фурна на 180 градуса фурна.Извадете изпечения блат и го оставете да изстине .
Течния шоколад трябва  да е бил поне няколко часа на стайна температура.
Натрошете вафлите и  заедно с натрошените лешници ги добавете към шоколада. Разбийте сметаната на твърд сняг. Отделете си няколко лъцици за измазване на тортата, а останалата смесете с шоколадоваия крем.
Нарежете блата на ленти широки окола 2 см. Застелете купа с фолио,но аз ползвах найлонова торбичка, беше много удобно . На дъното  подредете малки ленти от блата, а покрай стените редете от дългите ленти сиропирайки всяка с охладеното кафе  смесено с водата.
Напълнете получения отвор с шоколадовия крем. Подравнете и подредете върху крема останавите  парчета блат .Завийте тортата с пликчето ,стегнете и притиснете леко и сложете в хладилника за 4 часа .
Извадете  тортата от купата върху тортена подложка и я намажете със сметаната,която отделихте .
За глазурата начупете шоколада, сложете го в малка тенджерка добавете кравето масло и сметаната, разтопете на водна баня. Изчакайте глазурата да се охлади няколко мин.,добавете натрошените лешници и излейте върху тортата. Отделете си 10 тина грама от лешниците и поръсете тортата върху глазурата .
Приберете тортата в хладимник за 4 - 5 часа преди да я сервирате .
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
Гответе с любов , хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи ! 💖
Рецептата  видях ТУК но работих с пропорцийте от  оргиналната италианска рецепта, която може да видите  ТУК









Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.