петък, 27 октомври 2017 г.

Домашен ванилов крем






 Има ли някой,който да не обича "Домашен ванилов крем " - пухкав и копринено гладък...?
Дори аз дето съм луд шокохлик , пред тази чашчица с удоволствие и наслада съм абсолютно безсилна и го обожавам наистина .Да пудингите на докторчето също са много вкусни и знам че са вредни,но когато бързам ги правя,нооо Истината е ето в тази чаша,да си го приготвиш целия сам в къщи ..просто несравнимо с нищо друго !
Вярвате или не обаче ми беше адски трудно докато се науча да го правя съвършен ,пухкав и гладък . Веднъж ставаше,другия път стане на бучици и много му се ядосвах .Една позната например винаги вари крем в млековар,защото е с двойно дъно и не захваща отдолу по дъното и определено пробвала съм преди има резултат.Но аз такова чудо като млековар отдавна не ползвам и нямам в къщи .Друго изключително важно за хубавия крем е да са верни пропорцийте ,мляко-брашно-захар и всичко останало е техника и практика .Научих се да го правя и винаги да е перфектен ,има ли желание има и начин ,а сега ще ви разкажа как го правя аз .

Продукти :

1 л.прясно мляко
4 с.л.брашно
4 яйца
10 с.л.захар
2 ванилии

Сложете млякото със захарта на котлона да кипне .Включете си миксера  и разбийте с него хубаво яйцата и брашното .Не спирайте да разбивате с миксера и добавете прясното мляко към яйцата ,върнете крема на котлона и бъркайте постоянно ,а котлона да е на средна степен .Не спирате да бъркате докато усетите,че се сгъстява ,става като каша и махате от котлона . Взимате тенджерата и с нея веднага отивате пак при миксера и разбийте хубаво до пълна гладкост , 1 минута някъде . Добавете ванилията ,разбъркайте и налейте в чашки или купички. Сложете го в хладилника да изстине перфектно ,той ще стегне още,  когато изстине ,но е най-вкусен когато поотлежи поне 2-3 часа в хладилника .
Ето това е моето любимо ванилово кремче,направете си го и ще го обикнете и вие ! 💗

Това е линк към кулинарната група,където може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като :КЛИКНЕТЕ ТУК
А страницата във Фейсбук може да харесате като кликнете:ТУК




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.