понеделник, 2 октомври 2017 г.

Картофен пастет

За всички "картофолюбители" като мен "Картофен пастет" ! ☺
Стана много вкусен ,от няколко дни ми се върти из главата да го направя и днес вече му дойде времето . Имах идеята, но съставките ги умувах какви да са точно и от друг път знам да не насилвам нещата докато не ми дойде "Муза" ! ☺
Днес се събудих с нея и пастетчето си стана супееер,може и като разядка да си го хапвате,но идеята ми беше да си го направя много финно и да си го имам ден-два в кутийка в хладилника за мазане на филийки. Еми много не остана за кутийка, защото Димчо си дойде от работа точно като го бърках по обяд и нали тия дни се изживява като супер готвач му се нахвърли веднага и само каза :  "Още чесън му сложи и ще стане идеално" ! ☺
Послушах го и изстисках още две скилидки и верно взе че стана още по-добро ,препекохме и филийки и добра дегустация му дръпнахме ... !
Но е много добро,забъркайте си и опитайте .

Продукти :

майонеза 200 гр.
картофи 1\2 кг.сварени и обелени
3 кисели краставички
от 3 до 5 скилидки чесън :)
сол и черен пипер на вкус

Аз сложих всичко в блендера, но ако нямате може да ползвате пасатора ,като последно след като опитате сложете солта,защото краставичките осоляват . Лесно,бързо,вкусно !
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
Гответе с любов , хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи! 💖 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.