вторник, 17 октомври 2017 г.

Бебешка бананова каша

Всякаква рецепта може да сте очаквали да ви кача,но не и тази...☺  " Бебешка бананова каша" ! 
Незнам вие дали сте като мен,но аз още от малка, обичам да обирам купичките и дояждам банановата каша на бебетата ! 
Просто я обожавам ! Когато пораснах взех и да си я купувам чат-пат  и почти винаги в шкафа се мотае някоя кутия "Слънчо" и дояде ли ми 
се си забърквам една купичка. Снощи установих,че имам бая банани и ще потъмнеят и си казах ,че трябва да направя нещо с тях...замислих се какво обичам и банановата каша беше първото ,което ми дойде като мисъл...опитах се да я прогоня..."Как да направя бананова каша...тя се купува готова в кутии " и естествено попитах Гугъла какво мисли по въпроса...прави ли се такова нещо в домашни условия .Той най-услужливо ме изпрати във форума " BG MAMA" ,където се оказа,че майките са много находчиви и предприемчиви ,а и работни и си правят всякакви домашни пюрета за бебетата ,които съхраняват в бурканчета в хладилника .
Намерих и рецептата за бебешката бананова каша,която по разбираеми причини се прави с адаптирано мляко . Всичко това , което прочетох ми беше абсолютно достатъчно  и днес се роди ей това домашно кремче за възрастни ,защото аз не сложих адаптирано мляко,а сухо ,както и не ми беше достатъчно сладко и добавих и захар .
Така че,ако искате може да го приготвите и на бебето си,но заменете сухото мляко с адаптираното,което пие бебето и не слагайте захар . Друга разлика няма,а вкуса е просто разкошен, второ кремче изчезва неусетно докато пиша и просто незнам как не съм се сетила досега да го направя като е толкова лесно,бързо,вкусно,а смятам и вие сте на това мнение, че от домашно приготвеното по-вкусно няма .

Продукти :

1чаша ориз
5 чаши вода
5 банана
200 гр.сухо мляко
5 с.л захар

Сложете водата на котлона и когато заври добавете измития ориз и нарязаните на дребно банани . Котлона нека е на средна степен и от време на време разбъркайте ,за да не полепне ориза по дъното. Когато ориза поеме цялата вода,дръпнете от котлона и добавете захарта и сухото мляко,разбъркайте хубаво и върнете само за минута на котлона, но не спирайте да бъркате. 
Махнете от котлона и пасирайте до гладкост кашата. Налейте в купички или чашки и е готова. Аз си бях приготвила пасатора,но щом го включих и изгоря и се наложи на два пъти смелях всичко в блендера, така че ,ако нямате пасатор и това е вариант,важното е да е гладко и да няма бучки !
Мноооого по-вкусна става от тази в кутията, защото  си е с плод  банан и много ароматно се получава.
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
Гответе с любов, хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи! 💖 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.