сряда, 5 юли 2017 г.

Тутманик със свински мръвки и сирене-без месене



Сутринта видях една рецепта за "Мързелива баница" и това промени всичките ми готварски планове за деня.. :) , защото ме подсети за този уникално вкусен тутманик и вече не ми се ядеше,нито готвеше нищо друго ,а рецептата за него знам от баба ми , но напоследък го бях позабравила и изключила от менюто .
Тя обаче наистина си го правеше с пръшки , свинските мръвките са моя интерпретация,защото вкъщи ще мрънкат и няма да искат да го ядат с пръшки....аз  с най-голямо удоволствие бих си го яла с пръшки,но тук са "много изнежени" : ) ,тлъсто грам не вкусват та това е моя  начина с който ги надхитрявам и ядат тутманик та пушек се вдига , а и им е мноооого любим.

Продукти : 

400-500 гр.свинско месо (аз взимам св.врат,че е по-шарено ) :)
4 яйца
1 кисело мляко
1 ч.л.сода
150 до 200 гр.сирене
1\2 ч.ч.олио
3.ч.ч.брашно 

Нарязвате месото с големина пръшки ,сипвате олиото в тигана и опържвате мръвките .
Смесвате всички останали продукти в купа като разбивате яйцата,загасяте содата в киселото мляко ,добавяте и него,разбърквайки малко по малко добавяте и брашното,не ползвам миксер,на ръка си се бърка идеално лесно .
Натрошете сиренето и го добавете към сместта, и последно добавете мръвките заедно с олиото от тигана. Разбърквате ввсичко за последно и го изсипвате в тава застлана с хартия за печене.
Слагате тутманика в загрята на 200 градуса фурна и когато се вдигне го намалете на 180 и го изпечете до готовност ,някъде 45-50 минути трае всичко . 
Горещо ви препоръчвам да го пробвате,защото е мноооого вкусно ! 💗


Това е линк към кулинарната група,където може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като :КЛИКНЕТЕ ТУК
А страницата във Фейсбук може да харесате като кликнете:ТУК


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.