събота, 29 април 2017 г.

Бюрек-втори вид

Мислех си,че няма какво ново да науча ,за да стане баницата ми още по-хубава....еми бъркала съм . Знам сумати видове и различни рецепти ,но когато днес направих тази ,аз неможех да повярвам,колко е вкусна,въпреки че като съставки това си е моята рецепта за бюрек,но начина по който се реди и завива наистина променя вкуса на баницата и сега съм влюбена в тази,пробвайте я и ще се убедите в думите ми !
Продукти :

1 ръчно точени кори на сач 
1 кисело мляко
200 гр.сирене
300 гр.газ.вода
4 с.л.брашно (равни)
1\4 ч.л.сода
4 яйца
100 ml.олио

Забърквате си в една купа смес от киселото мляко със содата в него,олиото,газираната вода и брашното .
Взимате квадратната тава от фурната, намазнявате я и разстилате върху нея едната кора(те са общо 3кръгли кори в плик),като краищата и нека висят извън тавата.
Намазвате я хубаво със сместта от купата навсякъде и преценявате в купата да остане половината смес .
Взимате втората кора и я мятате върху първата ,понагласявате я да се слепят двете,но не натискайте много и изсипвате останалата смес от купата, разстилате я и нея и мятате отгоре третата кора .
След това висящите извън тавата части от корите ги свивате да влезнат в тавата и се образува квадрат .

В изпразнената купа,натрошавате сиренето и го разбърквате с яйцата .
Разпределяте сместта на 4 купчинки в четрите ъгъла върху корите
и започвате да загръщате краищата към средата(вижте снимките) като плик за писмо .

Мятате я във фурната за 40 минути на 180 градуса ,докато стане перфектно златисто-кафяво и ....това е..Хапвайте я с кисело мляко,много ми харесва на мен така .Нарязвате си я на 8 триъгълника или както ви харесва и да ви е сладко ! 
Това е линк към кулинарната група,където може и вие да качвате ваши ястия и рецепти , първи да виждате новите рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като КЛИКНЕТЕ ТУК
Гответе с любов, хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи! 💞

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.