четвъртък, 20 април 2017 г.

Печена агнешка главичка в масло

Вижте какво си изпекох само за мен... ☺защото в къщи никой друг не я яде и мнението за нея е "Аууу каква гадост " !  ☺
Аз пък много си я обичам тая " гадост" и ако и вие си я обичате като мен сега ще ви разкажа как си я сготвям аз и става "мозък " ☺
Измивам главичката,слагам я в тавата в която ще я пека и я натривам хубаво със сол отвсякъде . Слагам и малко черен и червен пипер и отгоре подреждам обилно (към 70-80 гр.)
парченца масло .Сипвам
един пръст вода,завивам я хубаво с фолио и я слагам в загрята фурна на 220 градуса за около 15 минути и после намалявам градусите на150 и я пека два часа и половина .
Тя се задушава под фолиото мноооого хубаво и после месото е супер крехко и сочно и само пада,от кокалите,а мозъка си го изваждате с вилица без да е необходимо никакво друго усилие,като леко натиснете и черепа се отваря .
След тези два часа и половина задушаване,отвивате фолиото и усилвате градусите на макс за около 10-15 минути само да хване апетитна коричка  и е готова !
Аз я започвам,че вече не се издържа...така ухае на масло .. !
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК

Гответе с любов, хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи ! 💖 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.