вторник, 23 май 2017 г.

Картофените кюфтета на сестра ми-най-добрите за всички времена








Сестра ми не се увлича от кулинарията като мене,готви защото трябва да се яде,а тези кюфтета са нейното върховно постижение и всеки,който я познава си ги иска,търси и моли за тях,защото наистина са велики.В годините дори не съм си направила труда да ги науча как ги прави,защото когато ми се доядат я карам да ги сготви,така че повярвайте ми снощи изслушах бая обяснения,за да ги направя днес за вас.Тя прави промишлени количества от тях,защото са безумно вкусни и се разграбват и дори когато се събираме на вилата повече хора се обелват някъде 4-5 кг.картофи,представете си за какво иде реч,около 50 кюфтета :) .Аз сега направих доза от 1кг.картофи и излязоха точно 10 хубави кюфтета .

Продукти :

1 кг.картофи
1 връзка копър
70 гр.немско масло
 2 яйца за кюфтета
3 яйца за паниране
брашно за овалване
сол

Сварявате картофите обелени ,отцеждате водата и докато са топли още слагате вътре маслото да се разтопи,а картофите намачквате с вилица ,не се мъчете много нека останат и някои по едри парченца .Чуквате яйцата,посолявате,добавяте нарязания на ситно копър и омешвате всичко хубаво и сега е най-сложното .
Нейния метод е да си направи кюфте,потапя го в яйце,брашно пак яйце и направо в тигана за пържене,но аз не съм толкова сръчна и ето какво направих . Намазах леко един поднос с олио,оформих си кюфтетата и ги бутнах в камерата за един час.
После сипах олио в тигана ,пуснах го да загрява,извадих подноса с кюфтета от камерата,не бяха замръзнали съвсем ,а просто се бяха повтвърдили и много лесно се работеше с тях.Потапям в яйце,брашно пак яйце и в тигана опържих ги за нула време . Котлона трябва да е на средна степен, за да не загорят и ако се налага си доливайте олио .
Станаха идеални и на вид и на вкус ! По желание може да натрошите и сирене вътре в плънката и така сме ги яли и са хубави.
Сервирах ги върху кисело мляко с чесън и копър и вече ги няма ! Направете си ги ! 💗

Това е линк към кулинарната група,където може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като :КЛИКНЕТЕ ТУК
А страницата във Фейсбук може да харесате като кликнете:ТУК

Благодаря !


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.