четвъртък, 28 декември 2017 г.

Сусамени соленки

Днес ей така , както си седях и добих  желание да взема да стана и да забъркам едни соленки и докато не ме е напуснала музата побързах да го сторя. Сигурно ми омръзна тия дни от сладки неща и ми се доядоха соленки ...а да ви се похваля само  сармите най-после свършиха ! ☺
Това са любимите ми " Сусамени соленки"  , правят се за нула време , страшно вкусни и ронливи са , а
с формата им може да си правите каквото пожелаете , аз днес бях на вълна пръчици и няколко топчета направих ,за да видите колко ефектни стоят оваляни в сусам, а в тестото няма набухвател.

Продукти :
250 гр.извара
200 гр.масло(може и свинска мас)
330 гр.брашно
сол на вкус,около равна чаена лъжичка
сусам
В една купа смесвате изварата със силно омекналото масло,посолявате леко и малко по малко добавяте и всичкото брашно . Няма нужда да го месите много ,а в момента в който се обединят съставките и стане хомогенна смес със леко лепнещо тесто го завийте с фолио и го сложете в хладилника за час. После си правите топчетата, и подреждате в тавата застлана предварително с хартия за печене или си правите форми по ваше желание .
Разбъркайте едно яйце и с четчица намажете пръчиците и отгоре поръсете със сусам , а топчетата потапяйте едно по едно в яйцето и след това оваляйте в сусам. 
Печете в предварително загрята на 180 градуса фурна 15 минути ! 
Хранете се вкусно ,гответе с любов и естествено бъдете мноооого щастливи!  💗
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
Гответе с любов  хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи ! 💖


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.