четвъртък, 9 февруари 2017 г.

Пилешки дробчета в уникален сос

Установих от статистиките,които предлага "Фейсбук" за публикацийте,които качвам,че най- много се харесват,най-много са четени и гледани и то тройно и четворно повече от другите са тези рецепти , които съм си измислила аз , което ме ласкае,но е напълно неочаквано за мен,тъй като аз с еднакво желание  готвя и тях и "Свинска кавърма "примерно .
Логичния отговор,който ми идва е че хората са гладни за нови вкусове и рецептата,която сега ще ви предложа е точно такава....въпреки,че аз си я готвя от почти 15години    и дори преди време имахме малко квартално кафе-ресторантче  , а това ястие беше любима част от менюто за клиентите .
Тези пилешки дробчета са толкова вкусни и толкова лесни,че аз гледам винаги да имам замразени в камерата,ако ме изненадат неочаквани гости .

Продукти :

1 кг.пилешки дробчета
70-80 гр.масло
4 супени лъжици брашно
сол,черен пипер
вода  

Почистете , измийте дробчетата и ги сложете в тавичката в която ще печете.Посолете ги,добавете черен пипер на вкус и разбъркайте,прибавете брашното и  вода малко след средата  на тавата,разбъркайте пак,ако станат бучици от брашното не се безпокойте при печенето ще изчезнат.Начупете парченца масло отгоре и завийте с фолиото тавата .
Печете в загрятата фурна на  220 градуса за около 20 минути, с лед това махнетее фолиото,разбъркайте пак и ги върнете  да се дозапекат вече по ваше желание,да ви харесат на вид ,сосчето да не изври напълно,а само да се уплътни,някъде още 15-20 минути ще са напълно достатъчни .При сервирането може да ги поръсите с магданоз , просто за красота .Сосчето което се е получило е толкова вкусно,че никой не може да се удържи да не потопи вътре залче,а пък ако омесите и един хубав топъл хляб малееее думи нямам какво става ...тогава щастието ще е пълно .
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
P.S. За финал само ще ви кажа,че дробчето с форма на сърце в чинията , ако искате вярвайте го видях чак когато снимах чинията.
Вярвам че няма случайни неща и вярвам че всичко трябва да се прави с желание и любов или по-добре нищо да не се прави !
Гответе с любов , хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи ! 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.