петък, 17 февруари 2017 г.

Тиквеник


Обожавааам "Тиквеник",но трябва да е много сладък,много сочен, с много тиква и абсолютно задължително никога с финно точени кори от магазина.
Ако са купени от магазина трябва да са ръчно точени,кръгли и на сач.
Аз си имам любима моя марка" Айдемо" и не бих ги заменила за нищо на света,защото са 1:1,  ако си ги приготвя лично аз,но ми трябват още два часа поне и затова по лесния вариант е точно тези кори.Разлика повярвайте ми няма,разкошни са.В един плик има 3 кори.

Продукти:
Тиква
Кори на сач
Олио
Захар
Орехи
Канела(по ваше желание, аз не слагам)

Почиствате и натъргвате тиквата. Разгръщате една кора,поръсвате я обилно със захар,смлени орехи и слагате богато навсякъде от тиквата.Навивате на охлюв и в тавата,която сте намазнили добре с олио.Със следващите две кори процедурата е същата и ги навивате около първата.С шишето олио на тънка струйка поливата на места върху баницата,но да има върху всяка кора и слагате да се пече в загрята на 180 градуса фурна.Някъде около 30-40 минути е достатъчно да се опече и стане красив златисто-кафяв вид .
Има два варианта  преди  да го сложите  да се пече да го поръсите богато със захар или след ката се изпече да го поръсите с пудра захар ,избора  е ваш кой ще изберете , аз съм ви качила снимки и на двата варианта .
Когато го извадите от фурната веднага го завийте с една покривка за около 30 минути, хем ще изстине,хем като сервирате парчето ще ви се отделя лесно от тавата .
Лично аз едва дочаках да му направя снимките  ,толкова апетитен изглеждаше и ухаеше страхотно ! 💗

Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК










Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.