понеделник, 19 март 2018 г.

РОЗА-БЮРЕК

" РОЗА-БЮРЕКА "  ми хрумна абсолютно случайно онзи ден...!☺
Бях казала на Димо да ми купи кори на сач ,защото ми купува едни мноооого хубави от селата, където разнася хляб, тук в Русе почти ги няма ,но той имал много работа и забравил .
Аз си бях наумила вече , че ми се яде бюрек , а в нашия магазина имаше само финно точени взех една "Фамилия " и така се роди тази мноооого вкусна, сочна и гухкава баничка , която съм убедена, че ще харесате .
Продукти :

1 финно-точени кори
200 гр.сирене
125 гр.масло
1 бакпулвер
500 мл.прясно мляко
4 яйца
В купа разбъркайте яйцата с прясното мляко и бакпулвера .
Разтопете маслото и хубаво навсякъде с четчица намажете тавата ,нека е с диаметър 28- 30см.
Взимате кора и  поръсете  отгоре с натрошеното сирене. Мятате отгоре втора кора и с четчица я намажете навсякъде с разтопеното масло. Навивате на руло и след това на не стегнато охлювче и слагате в тавата. Така правите и с останалите кори ,като подреждате в тавата едно до друго охлювчетата..Когато приключите с навиването ,вземете вилица и леко набодете всяка роза на 5-6 места .
С четчицата намазвате една по една всяка роза хубаво с масло .Излейте отгоре сместа и разлюлейте тавата ,обливайте така с движение около 5 минути, за да поемат розичките сместа колкото може повече и слагате в загрята на 190 -200 градуса фурна за около 30 минути е готова или до апетитен златисто-кафяв вид.
  При печенето розичките се свързват, но когато тръгнете да сервирате са много удобни , стоят си  отделно и са много пухкави и сочни .
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
Гответе с любов , хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи! 💖 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.