вторник, 8 май 2018 г.

СПАГЕТИ "КАРБОНАРА "💞

Знаете ,че съм луда фенка на италианската кухня и след българката тя се нарежда на второ място в душата ми . Днес се сетих ,че не съм ви качила рецепта за любимата ми "Карбонара " и побързах да го сторя , за да си я сготвите и вие ,а че страшно много ще я харесате съмнения нямам никакви ! 

Продукти: 

1 пакет спагети
300  гр. пушено филе или бекон
4 жълтъка
500 мл. готварска сметана
1 скилидка чесън
4 с. л. настъргано сирене „Пекорино“ или "Пармезан", а в моя случай българско саламурено 😆
сол и черен пипер на вкус
малко магданоз

Пастата се сварява във вряща  подсолена вода.
Беконът се нарязва на ситно и се запържва в сгорещен тиган с малко олио и 1 скилидка чесън срязана на 1/2 (преди да прибавя пастата в тигана скилидката чесън я отстранявам).
Отцедената паста се сипва в тигана при бекона, сипва се малко от водата от варенето, за да спре процесът на пържене, разбърква се добре.
Жълтъците се разбиват със сметаната и се овкусяват със сол, черен пипер и малко  магданоз .
Пастата се дръпва от котлона и тогава се добавя сместа от жълтъци и сметана. Разбърква се добре и се затваря капака (около 5 мин.)докато си подредите чиниите за сипване.
Разпределя се в чинии и се поръсва с настърганото сирене „Пекорино“ може и с "Пармезан", но на мен най ми е вкусно с българско сирене ! 😆
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
Гответе с любов , хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи! 💖 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.