вторник, 28 август 2018 г.

ГЛАДЪК КАТО СТЪКЛО ☺КРЕМ КАРАМЕЛ

Ако искате вярвайте Крем карамела е нещото , което най-много ме е тормозило докато се науча да го правя без шупли и гладък като стъкло .
Колко Крем карамел съм направила само аз си знам и по какви ли не рецепти със затоплено мляко , със сметана и на супер ниски градуси го пека и вода му доливам ,за да не заври и накрая ....пак шупли ...вкусен е,яде се, но не е гладък.
По едно време ми писна и си викам ОК , аз никога няма да го направя ,като хората ,а ма ми се ядеше и си направих и хич не то мислих,квото стане.....и той стана перфектен .
Така че,ако и вас ви мъчи номера е да не му се давате и да не му се впрятате много .Има няколко неща,които задължително трябва да спазите и ще видите ,че вие ще сте победителя , ето моята изстрадана😃рецепта .
Продукти :

8 яйца
2 чаши захар -чашата е от 200мл.
3 ванилии
1л.прясно мляко

7 с.л.захар за карамела
Първото и задължително условие е яйцата и млякото да са ви на стайна температура, така че си ги извадете поне 2 часа преди да започнете да го правите . С миксера или с телената бъркалка разбивате много хубаво яйцата и постепенно към тях разбивайки добавяте захарта и след това и ванилията .
Последно прибавяте и прясното мляко и бъркате до еднородна смес.
Сега си направете карамела,като сложете захарта в съд на котлона , включен на средна степен и стойте до него ,за да не го изпуснете изгаря за секунди.
Стане ли златисто-кафяв махате от котлона и го наливате във формичките или в тава, зависи как сте решили вие ,а отгоре наливате яйчената смес .На мен с формичките не ми се играе затова го правя в тава ,но сега заради вас направих и един във формичка .
Слагате в тава на водна баня като гледайте нивото на водата да е на нивото на карамела в тавата или във формичките и печете на 170 градуса час и двайсетина минути , отгоре трябва да стане златисто-кафяв .НЕ ЗАГРЯВАТЕ ФУРНАТА ПРЕДВАРИТЕЛНО! !!
 После го вадите , след като изстине го слагате в хладилника за 2 часа да стегне и е готов за хапване . Стискам ви палци ! ☺
 Това е линк към кулинарната група,където  първи ще виждате новите рецепти , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като КЛИКНЕТЕ ТУК
 Гответе с любов, хранете се вкусно и бъдете мнооого щастливи! 💖 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.