петък, 13 ноември 2020 г.

ПЛЕСКАВИЦИ "А ЛА ЕЛИ"

 

Снощи Властелина каза : " Как за толкова време едни суперски Плескавици не измисли...."😀...и мен толкова ми трябва😀 

Ето ги...върховно вкусни, ароматни и сочни..
Проблема ми е само как да Ви напиша рецептата като аз търсех вкус и бърках, пробвах, слагах, пак бърках и така докато като близнах бяха ТОП.
Сложих вътре хубава свинска кайма, Бахур, Кървавица и още сумати ароматни подправки. Това е резултата, аз много съм доволна, страшно вкусни станаха,  Властелина пощуря от кеф...!😀
Червеното вътре не е защото е сурово, а от Кървавицата. Опитайте ги ето и рецептата:


ПРОДУКТИ ЗА 8 БР.


1/2 кг.хубава свинска кайма, може и смес с телешко

1 глава лук

250.гр.Бахур

250 гр.Кървавица

между 300 и 350 мл.газирана вода, трябва да го усетите вие колко

1/4 ч.л.лют червен пипер или повече ако обичате по-люто

1/2 ч.л.чесън на прах

1 равна ч.л.кимион

сол на вкус

1/3 ч.л.млян черен пипер 

1/2  връзка магданоз 

По желание подправка за скара 


Замесете всичко това, като лука нарежете на ситно, а Бахура и Кървавицата по на едро.

В чиния или поднос си оформете Плескавиците и ги сложете за 1 час в камерата.


После вадите и ги мятайте върху загрятата скара и не ги печете много, някъде по 3-4 минути от всяка страна им е достатъчно да не ги изсушите вътре.

Да Ви е сладко!

Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ ТУК

Гответе с любов, хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи!💖

 


 

 







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.