вторник, 9 януари 2018 г.

Вълшебно Брауни с Нутела

Пет минути ви трябват, за да си забъркате това "Вълшебно Брауни с  Нутела" , а след още 30 ще имате разкошно ухаещ на лешници и шоколад  готов десерт и единствената ви мисъл ще е как да го изчакате да поизстине малко,за да се отдадете на шоколадовата наслада,която излиза от сърцевината му .
Може да си го приготвите с "Нукрема" или "Финети", но на мен с Нутела най ми харесва ,а основното изискване, за да стане перфектно е да му уцелите печенето и от вътре текстурата на  блата да е да стои влажен и шоколадов...тогава всичко е ОК !
Продукти :

500 гр. Нутела
20 гр.какао
щипка сол
3 яйца
130 гр.брашно
100 гр. шоколадови термоустойчиви капки или 100 гр. натурален шоколад нарязан на парченца
Включете фурната да загрява на 180-190 градуса.
 Вземете купа,сложете течния шоколад в нея ,щипка сол и трите яйца .
Разбийте с миксера, а след това добавете и брашното и какаото . Когато сместа стане хомогенна добавяте и шоколадовите капки или нарязания шоколад, аз забравих и затова ги поръсих  отгоре .
Изсипвате готовата смес в тавичка 20 на 20 см. и печете на 180-190 градуса 35 минути, без вентилатор. Готово е... !
Нарежете го на квадрати щом изстине ,може да го поръсите по желание с пудра захар,но на мен не ми е нужно. Много върви в комбинация с ванилов сладолед, но ми беше студено да ходя до магазина и си го хапваме ей така,както го виждате по снимките. ..разкошно е ! 💖
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК
Гответе с любов, хранете се вкусно и бъдете мноооого щастливи! 💖 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.