неделя, 21 януари 2018 г.

Горещ шоколад 💖

"Горещ шоколад " -  любимата напитка на зимата ! 💖
Навън всичко е бяло и приказно красиво , студено е , но в домовете ни е топло и уютно сред любимите хора и за да е пълно щастието ни трябва единствено любимата книга или филм и чаша горещ шоколад !
Приготвя се за 5 минути , единственият проблем е да улучиш рецептата и  дозата по свой вкус , а аз доста рецепти смених докато си нагодих тази по мой вкус и определено съм сигурна , че ще хареса и на вас .
Не трябва да ми нагарча от шоколад , не трябва и да ми е много сладко , но определено трябва да има наситен и концентриран шоколадов вкус.
Такава е тази рецепта и няма човек , който съм почерпила с нея да не е бил очарован и да не си поиска рецептата. От дозата излиза около 1,200 литра шоколад, така че спокойно може да стигне за 4 чаши за мляко , пригответе си го хора сега му е времето, гарантирам , че ще ви стане любим .
Продукти :

800 мл.прясно мляко
300 мл.течна готварска сметана
4 с.л. захар
1 с.л.какао
200 гр. натурален шоколад
сметана спрей
Сложете в съд на котлона млякото, сметаната, какаото и захарта и когато заври дръпнете от котлона и сложете шоколада в горещата течност ,разбъркайте докато се разтопи шоколада и върнете на котлона за още минута , две , но разбърквайте постоянно.Понякога млякото  и сметаната  образуват каймак и ако това ви е неприятно , когато наливате го направете през цедка .
Сервирайте горещ и гарнирайте със сметана спрей ,но може и без нея ,аз не винаги си слагам .
Шоколада си е любов и то голяма , така че сега си го пийнете с наслада с любимите хора и ще се почувствате мноооого щастливи ! 💖
Това е линк към кулинарната група,където първи ще виждате новите рецепти  , може и вие да качвате ваши ястия и рецепти и да водим всякакви дискусии на кулинарни теми,така че заповядайте  в нея като  КЛИКНЕТЕ  ТУК


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.